Strona główna programu iBiznes  Spis treści

Program Faktura iBiznes

Wyślij zapytanie na poniższy temat   

Synchronizacja Baz Danych (Wersja Synchro)

Wersja Synchro pozwala na wymianę danych między głównym komputerem zainstalowanym w siedzibie firmy i programem zainstalowanym na pamięci USB pracującym jako oddzielny program, który może być uruchamiamy na dowolnym innym komputerze.
Synchronizacja jest dwukierunkowa pozwalając na pracę poza firmą, wystawianie dokumentów, przeglądanie bieżących stanów, płatności a po ponownej synchronizacji przeniesienie wystawionych dokumentów do głównego komputera.
Program stanowi idealne rozwiązanie dla przedstawicieli handlowych, osób potrzebujących dostępu do danych poza siedzibą firmy, pracujących poza firmą w czasie wolnym.
Wersja Synchro działa od wersji Profesjonalnej z obsługą stanów magazynowych.
Krok 1 Synchronizację należy rozpocząć poprzez zamknięcie programu głownego(na komputerze stacjonarnym lub laptopie) i uruchomienie Wersji Synchro na pendrivie.

Na głównym ekranie programu naciskamy Synchronizacja (USB)
Krok 2 Ustawiamy parametry bazy na komputerze. Standardowo jest to: c:/firmatec/param.ini

Jeśli program jest zainstalwany na innym dysku lub innym katalogu ustwaiamy odpowiednio ścieżkę dostępu.

Naciskamy 1. Połącz.
Krok 3 Po połaczeniu wskazujemy firmę do synchronizacji.

Naciskamy 2.Synchronizuj